evde hemsire

Acıbadem Mobil'de Kariyer

Acıbadem Mobil Sağlık değer, hedef ve stratejileri doğrultusunda nitelikli çalışan kadrosu oluşturmak; çalışanların mesleki ve kişisel becerilerini en üst düzeyde kullanıp, geliştirebilecekleri çalışma ortamını sağlamak temel ilkemizdir. İşbirliğimiz süresince çalışanlarımızın sorunlarına çözüm bulup, onlara destek olmayı hedeflemekteyiz.

 

Birbirinden farklı meslek gruplarının aynı hedefe yönelik bir arada etkin bir şekilde çalışmasını sağlayarak kişi ve ekip performansını kurum performansına yansıtan, bilgiyi doğru yöneten, süreçlerini sürekli geliştiren “Değer Yaratan İnsan Kaynakları” sistemini uygulamaktayız.

Performans Yönetimi

Çalışanlarımızın yıl içerisinde göstermiş oldukları performanslarını ölçmek, “Kariyer Planlamalarını” ve “Eğitim & Gelişim İhtiyaçlarını” belirlemek amacı ile 2006 yılında kurulan Performans Yönetim Sistemimiz, yetkinlik bazlı olarak yapılandırılmıştır.

 

Yetkinlikler; “Temel”, “Yönetsel” ve “Mesleki” yetkinlikler olmak üzere 3 başlık altında toplanmaktadır.

Tüm çalışanlarımız “Temel” yetkinliklere göre, yöneticilerimiz ” Temel” yetkinliklerle birlikte ” Yönetsel” yetkinliklere göre değerlendirilmektedir.

evde hemsire
evde hemsire

Eğitim & Gelişim

Mevcut işleri daha iyi yapabilmek, değişen koşullara uyum sağlayabilmek ve kurumun gelecekteki yöneticilerini yetiştirebilmek amacıyla, hedefler ile kurumsal değer ve prensiplerimizin temelini oluşturduğu eğitim ve gelişim programları doğrultusunda çalışanlarımızın yetkinlikleri geliştirilmektedir.

 

Kurumumuzda Performans Yönetim Sistemi baz alınarak yıllık eğitim ihtiyaç analizi yapılmaktadır. Bu analiz doğrultusunda senelik eğitim takvimleri hazırlanıp planlanan eğitimler yıl içinde ilgili hedef gruba verilmektedir. Tüm eğitim kayıtlarının takibi Eğitim Yönetim Sistemi üzerinden gerçekleşmektedir.

Kariyer Planlama

1991 yılında sağlık sektöründe başladığımız yolculuğumuza, her geçen gün eklenen yeni projelerimiz ile daha heyecanla devam ediyoruz. Tüm bu yenilikler içerisinde de kurum dışından gerekse kurum içerisinden olmak üzere iki ayrı yönetici geliştirme programları düzenliyoruz.

 

Lider ve Yönetici Gelişim Programı dahilinde yer alan Dış ve İç Yönetici Adaylarının gelişim programları; adayların kendilerini geliştirmelerine yönelik eğitim ve rotasyon programları ile bireysel ve grup çalışmalarını sağlayacak projeleri kapsamaktadır.

evde hemsire
evde hemsire

Ücret ve Ek Olanaklar

Ücret: Brüt ücret bazında ve aylık olarak ödenir. Grubumuzda çalışanların ücretleri; eğitim, yabancı dil bilgisi ve tecrübelerine bağlı olarak değişen ücret bantları doğrultusunda belirlenmektedir.
Ulaşım: Kurum bünyesinde İstanbul Anadolu ve Avrupa yakasında, Bursa, Adana ve Kocaeli’nde hizmet veren ücretsiz personel servis ağımız vardır.
Yemek: Türkiye’ de ilk hastane odaklı otelcilik hizmeti veren grubumuza ait APLUS Yiyecek İçecek Hizmetleri firmamız tarafından öğle yemeği servisi, vardiyalı çalışanlarımız için akşam yemeği ve sabah kahvaltısı verilmektedir.
Özel Sağlık Sigortası: Acıbadem Sağlık Grubu çalışanları için ayaktan ve yatarak tedavi hizmeti karşılayan, Acıbadem Sağlık kuruluşlarının tümünde geçerli olan özel sağlık sigortası yapılır. Çalışanlarımızın aileleri için de özel indirim içeren sigortalı olma imkanı tanınmıştır.
Lojman: Görev yapacağı şehirde ikamet olanağı bulunmayan hemşirelerimiz ve sağlık personelimiz için hastanelerimizle aynı semtte yer alan ücretsiz lojmanlarımız bulunmaktadır.
İşyeri Hekimi: Sadece çalışanlarımızın rahatsızlıklarında müdahalede bulunan ve hastalıklarının tedavisinden sorumlu işyeri hekimimiz bulunmaktadır.
** Çalışanlarımızı bir araya getirerek motivasyonlarını arttırmaya yönelik sosyal etkinlikler düzenleyen ve çalışanların gönüllü katılımı ile oluşmuş “Sosyal Komite”lerimiz bulunmaktadır.