Hasta Destek Programı sayesinde temsil ettiğimiz markaya özel çözüm ve esnek tasarımlar sunuyoruz.
Geçen 7 yılda 81 ilde 500 bin kişiye hasta destek programı ile destek verdik. 

Hasta Destek Programı – Nedir?

Hasta Destek Programı; hasta ihtiyacına göre belirlenmiş sayıda ve nitelikte sağlık profesyonelleri aracılığıyla tüm Türkiye’de “Evde Sağlık Desteği”, “Klinikte Sağlık Desteği” ve “Çağrı Merkezi Desteği” gibi farklı şekillerde sağlanmaktadır.

Kronik bir hastalığı olan veya sürekli ilaç kullanması gereken hastalar için hazırlanmış ve hastaların hekimin önerdiği tedaviye uyumunu arttırmayı hedefleyen bilgilendirme ve destek  programıdır. Hastalara tedavi esasları konusunda bilgilendirme, ilaç firmalarına ise ölçümlenebilir hizmet sağlamayı hedeflemektedir.

hasta destek programı

Hasta Destek Programlarına Neden İhtiyaç Duyulmuştur?

  1. Hastaların tedaviye uyumunu arttırmak
  2. İlaçların hekimin önerdiği miktarda kullanımını sağlamak
  3. Eğitim Hemşiresi ziyaret planlarını optimize etmek
  4. Hasta ve hastalık psikolojisi süreçleri hakkında bilgi sahibi olmak
  5. Tedavi süreçlerindeki şikayetleri öncelendirmek ve çözmek
  6. Hızlı advers etki tespiti yapmak
  7. Acıbadem Mobil Merkezi alt yapısı ile Tüm Türkiye’de Hizmet vermek
hasta destek

Hasta Destek Programları – Güçlü Yanlarımız

  • Yenilikçi çözümler sunan hasta destek programları
  • Türkiye genelinde 81 ilde yaygın hizmet ağı
  • +1.000.000 kişiye hizmet veren tedavi uyum programı
  • Klinik rehberler
  • İhtiyaçlara göre kişiselleştirilen programlar
  • İhtiyaca göre tasarlanabilen etkin raporlama altyapısı
  • Dünyanın önde gelen ilaç firmalarıyla işbirlikleri
  • Sonuçların sürekli izlenmesine dayalı tedavi yaklaşımı

Daha İyi Sağlık Sonuçları Sunun

Hasta destek programları, hekimlerin önerdiği miktarda ilaç kullanımını sağlamak ve hastaların sadece klinik olarak değil psikolojik olarak da motivasyonlarını arttırmak için tasarlanmıştır.

1. Doğru Reçete, Doğru İlaç Kullanımı

  • Hekim tarafından reçetelendirilen tedavinin doğru uygulanması için tasarlanan akıllı yönetim sistemini kullanın.
  • Günlük, haftalık ve aylık bazda tıbbi temsilcilerin plan ve ziyaretlerini takip edin.
  • Elde edilen verilerden ürünlere dair yeni stratejiler geliştirme şansı elde edin ve değişen sektörün dinamiklerine karşı önlem alın.

3. Şikayetleri ve Uyum Sorunlarını Hızlı Çözün

Merkezi Yönetim ile;

  • Hastalar, hemşireler, tıbbi uzmanlar ile ilgili şikayetleri yönetin.
  • Ziyaret Süreçlerini kolayca denetleyin.

5. Gelişmiş Raporlamalardan Faydalanın

  • Ekipler, ürünler ve coğrafyalar arasında gerçek zamanlı raporlar alın.
  • Raporlama sistem yeteneklerini kullanarak verimli bir analiz yolu kurun.
  • Adverse Etki raporları, Tedaviye uyum ve memnuniyet raporları alın.
  • Kritik performans göstergeleri ölçen ve geliştiren raporları alın.

2. Sektörün Lider Yönetim Programı

Hastalık ve hekimin önerdiği tedaviye uyum koşullarını etkileyen parametrelerin üstünde çalışarak:

  • Bu parametreler temelinde ilişki stratejileri ve faaliyetleri geliştirin.
  • Hastaların ilaçlara verdiği yanıtların kalitesini ölçün.
  • Sistematik geri bildirim yöntemi sayesinde gelecekteki faaliyetlerinizi planlayın.

4. Ekiplerinizi Verimli Yönetin

  • Sağlık profesyonelleri kariyer havuzu aracılığıyla etkin işe alım süreçlerinden faydalanın.
  • Tek bir merkezden yönetilen ve öğrenmeyi kolaylaştıran bilgilendirmelerden faydalanın.
  • Eğitim Hemşiresi saha ziyaretleri sırasında hekimler ve hemşireler tarafından sıkça sorulan sorular için bir online bilgi tabanı oluşturun.
  • Performans yönetim sistemiyle ile eğitim hemşirelerinizin gelişimlerini izleyin.

Bilgi Almak İstiyorum!