Merhaba, bir sorunuz mu var?

Tüm soru ve sorunlarınızın yanıtları burada

444 97 24

444 97 24 | 444 96 25

Müşteri İlişkileri

mobilsaglik@acibadem.com.tr 

Müşteri İstek Şikayet İletişim Kanallarımız:

Çağrı Merkezi: 444 96 25 – 444 97 24
E-posta: mobilsaglik@acibadem.com.tr
Faks: 0216 444 55 41
Posta: Genel Müdürlük: Küçükyalı Aydınevler Mahallesi Efendioğlu Sokak. No:7 Maltepe / İSTANBUL 34854

Facebook Kurumsal Facebook Sayfası:     www.facebook.com/acibademmobilsaglik

Kurumsal Twitter Sayfası:         https://twitter.com/acibademmobil

 Kurumsal Instagram Sayfası:   https://www.instagram.com/acibademmobil/

Acıbadem Mobil Sağlık Hizmetleri A.Ş.’ de tüm iletişim kanallarından gelen müşteri istek ve şikayetleri kayıt altına alınır ve sunulan ürün ve hizmetleri iyileştirme yönünde bir fırsat olarak değerlendirilir.

ŞİKAYET YÖNETİMİ POLİTİKAMIZ

444 97 24 – Müşteri İlişkileri – Acıbadem Mobil Sağlık olarak ürün ve hizmetlerimizin her aşamasında kalite ve müşteri memnuniyetini ön planda tutarak sağlık sektörünün her alanında faaliyetlerimizi sürdürmeye devam etmekteyiz.

Müşteri istek ve şikayetlerini gizlilik, şeffaflık, objektiflik, erişilebilirlik, cevap verilebilirlik, sürekli iyileştirme, yasal şartlara uygunluk, müşteri odaklı yaklaşım prensiplerine uygun olarak ele almayı taahhüt ederiz.

Çalışanlarımızı müşteri beklentilerine cevap verebilmeleri için gerekli yetkinliklerde donatır ve teknolojik gelişmelerden faydalanarak müşteri beklentilerini 3 gün içerisinde yerine getiririz. Müşterilerimize sürecin tamamlanmasına kadar yazılı/ sözlü bilgilendirme sağlarız.

Hedeflerimize ulaşmak için, iletişim kanallarımızın müşterilerimiz tarafından erişilebilir olmasını sağlar, cevap performansımızı düzenli olarak ölçer ve sürekli iyileştirmeye çalışırız.

Müşteri odaklı yönetim biçimini benimseyen Şirketimiz, kalite standartlarının korunması ve yükseltilmesi, buna bağlı olarak müşterilerine daha iyi hizmet vermek adına, yapılan yatırımları müşteri ihtiyaç ve beklentileri yönünde gerçekleştirmektedir. Bu ihtiyaçları tespit etmek üzere çalışmalarını sürdüren Müşteri İlişkileri Yönetimi olarak, müşterilerimizin Acıbadem Mobil Sağlık Hizmetleri’nden almış oldukları hizmetlerin değerlendirilmesine yönelik çalışmalar yapıyoruz.

MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ FAALİYETLERİ

Müşteri Ziyaretleri: Müşterilerimiz ile ilişkilerin geliştirilmesine, müşterilerin ihtiyaç ve beklentilerinin tespit edilmesine yönelik çalışmalar kapsamında birebir ziyaretler gerçekleştiriyoruz.

Şikayet Yönetimi: Müşteri şikayet/öneri/isteklerinin kayıt altına alınarak sonuçlandırılmasına kadar geçen sürecin takip ve koordinasyon çalışmalarını kapsar. Ziyaretler, web sitesi, öneri-istek formları, telefon vb kanallarla toplanan müşteri şikayet/istek/teşekkürleri kayıt altına alıyor ve müşteri odaklı bakış açısı ile gerekli değerlendirmelerin yapılarak en kısa sürede sonuçlanmasını sağlıyoruz.

Müşteri Memnuniyet Anketleri: Acıbadem Mobil Sağlık Hizmetleri A.Ş.’ den hizmet alan müşterilerin memnuniyet düzeylerini belirlemek, ihtiyaç ve sorunlarını tespit etmek amacıyla belirli dönemlerde anket çalışmalarını yapılmaktadır.