Performans Yönetimi

Çalışanlarımızın yıl içerisinde göstermiş oldukları performanslarını ölçmek, “Kariyer Planlamalarını” ve “Eğitim & Gelişim İhtiyaçlarını” belirlemek amacı ile 2006 yılında kurulan Performans Yönetim Sistemimiz, yetkinlik bazlı olarak yapılandırılmıştır. Yetkinlikler; “Temel”, “Yönetsel” ve “Mesleki” yetkinlikler olmak üzere 3 başlık altında toplanmaktadır.

Tüm çalışanlarımız “Temel” yetkinliklere göre, yöneticilerimiz ” Temel” yetkinliklerle birlikte ” Yönetsel” yetkinliklere göre değerlendirilmektedir.

Aşağıda sıralanan bölümlerde görev yapan çalışanlarımız “Temel ve Mesleki” , yöneticilerimiz ise “Temel, Yönetsel ve Mesleki” yetkinliklere göre değerlendirilmektedir.

  • Hemşirelik Hizmetleri
  • Hasta Hizmetleri
  • Laboratuar
  • Anestezi
  • Radyoloji
  • Güvenlik
  • Eczane
  • Biyomedikal
  • Çağrı Merkezi
  • Pazarlama